Merhaba arkadaşlar eşim için gidiyoruz mhrs den randevu takip edin diyorlar. Hiçbir doktor yeşil ekrandan bahsetmiyor. Gidip geliyoruz randevu direk pasif açılıyor. Anlamadım bu işi. Gebe izlem de doktor randevu takip edin diyor ama alınamıyor. Yardımcı olun lütfen