Deletedmom15257 he yaw. Alma diyenlere ay o çok gereksiz zaten 5-6 ay kullanıcan diyenlere ayrı ayrı gülmeye başladım. Bendede daha geçenlerde ana kucağı krizi vardı kayınvaldemle. İşte bi tane mamaroonun ürününe benzer bir ürün gördüm 800 liraydı. Yurt dışındanda mamarooyu 1000 liraya alacaktık. Eşimde dedi ki madem öyle mamaroo alalım arada 200 lira fark var. Getirecek adam getirmem diyince bizde geri joieye döndük. İşte demeye başladılar ay çok gereksiz zaten 5-6 ay binecek. Ya bende biliyorum 100 liraya ana kucağıda alsam 1000 liraya da ana kucağı alsam 5-6 ay binecek. Birde arkadan çocuk gelecek heralde. En kötü kullandıktan sonra satarım yada ihtiyacı olan eş dost akrabaya hediye ederim. Bu dönemlerde öyle nimete geçiyor ki bu işler. O gereksiz bu gereksiz diye diye yerde yatcak çocuk 😂