Merhaba kızlar ben 27+4 günlük hamileyim gebeliğimin 10. Haftasına kadar kanamam olduğu için hala progesteron kullanıyorum ve doktorum ağda yapmamı yasakladı bu yüzden ağdaya gitmeyi çok istiyorum ama kasılırim bebeğe zarar verir diyede korkuyorum 🤦 şuan genital bölgemi tıraş makinesi ile alıyorum ama çok zorlanıyorum karnım büyüdüğü için uzun sürüyor 🙄 jilet vurmak konusunda da Gillette Venüs almayı düşünüyorum ama vajinal enfeksiyonum olduğu için acaba jel daha kötü yapar mı diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım bu konuda tecrübesi olanlar ve benim gibi olanlar fikir verirse sevinirim🌼