Linaasel Kizlar 17 haftaym sırtımda ağrı var yorulmadm da bişi de yapmadım nedir acaba çok fena doğum sancısını biliyorum ayni öyle yerimde durmaiyoeum sırtım çok fena bilgisi olan varmı
Bebisininannesi1202 Linaasel 19haftaya girdim bir haftadır sırtım ağrıyor 😢 sıcak su torbssı yapıyorum biraz rahatlatıyor
ayse12211 Benim dört haftalık çok kötü bel ve karın ağrısı oluyor bi de üst bacaklarım çok kötü ağırıyor
Bebisininannesi1202 Linaasel ben ikiZlere hamileyim doktorum sırt ağrısı bel ağrısı olur sen kilo alıyorsun bebek gelişiyor falan demişti