ayse12211 4+5 günlük hamileyim. Bugün beta değerime baktırdım 2200 lerde. Ama dün beraber olduk bugün kahverengi akıntım başladı git gide fazla olmaya başladı. Doktor progestan başlattı:( düşük ihtimalin olabilir dedi :(