Kızlar 15+4 oldum bugün. Bende zaten mide bulantısı yoktu ama regl sancısı bel ağrısı vs oluyordu ara ara. sanki son iki gündür hiç ağrı yok. Göbek de çıkmadı henüz bebiş hareketlerini de hissedemediğimiz için hamile değilim gibi. Göğüs ağrım da geçti, damarlar duruyor ama. Normal mi bunlar? Sizde durumlar nasıl?