Ecemyldrm dikiş bölgesine gelmiyor sezaryen oldum bende fakat doktorum kullandırmadı bana terletiyormuş diye hastanedeyken aynı bebek bezi gibi bez kullandım cıkarken de ped koydum birkaç gün sonra ped beni pişik yaptı totoma kadar hemde bende dependi kullanayım dedim hiç kullamamıştım doktorun dediği gibi gerçekten cok terletiyor yalan olmasın geç mi iyileşir demişti enfeksiyon mu kapar demişti birşey demişti ondan kullandırmıyormus sebebini tam hatırlamıyorum 1 ay oldu