2 farklı doktora gidiyorum, ikisi de 12.haftanı atlat sıra gelirse biontech ol mutlaka dedi. Sıra gelmesini bekliyorum. Bir sürü makale yayınlandı, hamilelere uygulanan biontech aşısı ile ilgili. 14.haftamdayım. En kısa sürede umarım gelir de olurum 🌸