OnTu Kızlar Merhaba, bu dönemde kasık ağrıları normal mi ? Ara ara geliyor. Her ağrım olduğunda biraz tedirgin oluyorum bir terslik mi var diye 😢 Bazen ayakta çok duruyorum ev işi vs. onunla alakalı olabilir mi tehlikeli mi ev işi vs. böyle ?
Aslina OnTu hamileliğimin başından beri var bende kasık ağrısı. Özellikle stres yaptığım zamanlarda çok oluyor. Şu an 17 haftalık eskisi kadar fazla değil şükür ama gala oluyor. Doktor normal diyor.
Seyda5234 OnTu Bende 7 haftalık hamileyim dünde benim kasıklarımda çok ağrı vardi şimdi göbek deliğinin arkası ağrıyor anlamadım en iyisi doktora görünmek
OnTu Seyda5234 tesekkürler canım genelde normal diyorlar ama bilmiyorum diğer annelerimiz de yazarsa öğreniriz biraz
YusufZeynep 11+2 deyim bende dün ve bugün kasık ağrılarım var ama ara ara oluyor. Doktorum normal dedi ama tabi ki herkesin hamileliği farklı.