Es1609
Dün ben daha feci bir kaza atlattım.. Hemşireyim, hastamı MR çektirmek üzere personelle birlikte MR odasına indirdim. Hastamın durumu çok kötü olduğu için oksijen tüpüne bağlıydı. Personelin bir anlık dikkatsizliği ile odanın içine tüpü de sürükledi. Ve devasa makine tonlarca büyüklüğünde bir mıknatıs gibi tüpü içine çekti. Büyük bir tüple gitmiştim ve makinenin ağzına sıkıştı. İçine girseydi patlayabilirdi. Odanın içi manyetik alandan dolayı savaş alanı gibi oldu. Herşey savruldu. Herkes kaçtı, hasta içerde sedyede kaldı. Durumu kötüleşiyordu onu öyle görünce geri dönüp sedyesini asılmak zorunda kaldım sedye karnıma çarptı, karnım sertleşti deprem anı gibi bir durum yaşadık. Çok şükür allah korudu. Hemen acile gidip nst bağlandım kontrol ettirdim. Çok şükür bebeğim iyi. 20 haftalık hamileyim..