Ozgee_93 nbyrktrlr#15327498
Biz de covid zamanı ocak ayında gittik. Sonrasında bir süre daha gitmeye devam ettik. Hepsinde de randevusuz gittik zaten randevu da vermiyorlar. Biz Ağrı’dan gitmiştik. 1,5 ya da 2 aydır gitmiyoruz artık. Giriş ücreti 130 140 civarıydı galiba. Detaylı için extra ücret de ödüyorsun o da 200 lira civarıydı.