Mom789 Bhrtssz benim gittiğim yer kesinlikle yapmayız sorumluluk kabul etmiyoruz dedi yapmadılar, ama bazı yerler genital harici düşük atisla yapıyormuş yaptıran anne adayları var size kalmış içiniz rahat ederse
Asilikra Bhrtssz yapılmıyormus ama bu rısklı oldugu ıcın degıl lazer hormonları etkıleyerek durdurma ıslemı yapılıyormus hamılelıktede hormon sevıyesı hat safalarda oldugu ıcın lazer yaptırsanda hıcbır ıse yaramıyormus bosuna paranı verıyorsın hatta onceden lazer yaptırıp hamıleyken tekrar tuylenenler bıle var malesef dogumdan sonra gıdersın
Busenurgzgn Bhrtssz yapılmıyor ve aksine yaptırsan bile hormonlar sebebi ile bi işe yaramıyor ben öncesinde yaptırmıştım bitmişti hatta tekrar aynı şeye geri döndüm hamilelik sebebi ile
Gizemeris Güzellik uzmanıyım eğer epilasyona başladıysan üstüne hamile kaldıysan ağdaya devam etmeni öneririm,hamileyken o ışınlar çok zararlı bebek için. Yapanlar var fakat önerilmiyor. Emzirirken yaptırabilirsin ama
Atesbeyinannesi Gizemeris merhabalar, ben neredeyse 2 sene lazer epilasyona gittim neredeyse bitti diyebilirim tek tük var ama rahatsız ediyor ben de eve epilasyon aleti aldım philips lumea şimdi 36.haftadayım hamilelikte hiç tüy çıkmadı emzirme dönemimde evdeki aletimle devam etsem sorun olur mu acaba? 🤗
Gizemeris Atesbeyinannesi hayır hiçbir sorun olmaz,tüyler iyice azaldıktan sonra senede 1 kez muhakkak hatırlatma yaptırmak gerekiyor zaten☺️