26+6 dayız biz de. Ben de hastane çıkışı 2 tane direk uzun kollu bi tane de kısa kol üstüne uzun kol hırkalı aldım. Onun dışında 3-6 aylıklarım uzun kollu hep ama iç zıbınlar kısa kollu ve kolsuz. Zaten bi süre evden kolay kolay çıkarmam. Evde de sıcakladığını hissedersem iç zıbınlarla bırakırım. Zaten bence bebeğimize kendimizi bırakırsak, onu dinlersek o bize sinyal verecektir üşüyorum ya da pişiyorum diye. Yani umarım öyle olur 😀