Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim. Doktor için karar veremiyorum. Özel muayenehanesi olan doktora gidip, anlaşmalı hastanede doğum yapmak mı iyi olur? Yoksa hastanede çalışan doktoru tercih etmekmi daha iyi olur sizce. Çamlıca Medipolde Ayşe kavasoglu varmış onami gitsem, özel muayesi olan Tuğba ipek hanimami kararsızım. Fikirnz ne olur, yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim 💐