Glitter bebegimvebenn ben kullaniyorum ama faydasini gordum demek icin erken cunku daha 17. Haftadayim. Ama az miktari guzel nemlendiriyor, cabuk emiliyor
Esen bebegimvebenn 23 deyim sürekli yatıyorum diyebilirim o yüzden hızlı kilo alıyorum çok az çatladım diyebilirim 2 tane çatlağın oldu ama sen haraketliysen bol su içiyorsan ve lierac kullanırsan tabi ki etkili