Evim çok küçük 60m2 falan çocuk için beşik vs düşünmüyorum aslında yani çocuk odası gibi düşünmüyorum biraz daha genç odası gibi yapmayı düşünüyorum bide ufak bir beşik almayı düşünüyorum sizce nasıl bir oda daha mantıklı olur genç odası gibi yapan varmı aranızda