Mortaleks1 büyük ihtimalle kimyasal gebelik yaşadınız değeriniz testleri yaptığınızda daha yüksekti bu deger testte çıkmaz çünkü bende kimyasal gebelik yaşamıştım daha once az artmisti değerim doktora gitmistim cumartesi 47diydi kimyasal gebelik yasiyosun kanaman baslar bikac gune dedi yarina yani pazar günü kanamam başladı pazartesi kan verdim 6 ya düşmüştü