Yenibirannee Cananslife ben yenidogan hic almadim 0-3 ay aldim toplamda 15 parca geri kalan 3-6 ay.. 6ay sonrasını henuz almadim 26+2 haftaligiz ama bebegimin boyu 1 hafta onde gidiyor o yuzden yenidogan kiyafetleri olmaz diye düşünüyorum 🥰
Dilekcnkn Cananslife 1-3 aylık olarak 3′lü takım aldım 4 adet iki tanesi tulum iki tanesi alt üstlü olarak birde isimli yaptıracağım 3 ay inşallah yeter ☺️ Banyodur kirletmedir falan bunlarıda düşünerek yeteceğini umuyorum
inci_34 Cananslife 3tane aldım çok almadım çünkü çok küçük yeni doğan takımları ve hemen ckeiyırlar kullanılmıyormuş fazla
Annelik-yolunda12 Cananslife Yenidoğan takımını 1-1.5 ay kadar giyebiliyor sonra bir büyük bedene geçiyor ona göre hesaplayın artık benimkine 4 5 takım aldım yetmişti zaten hergün yıkıyorsun bekletmiyorsun o yüzden yetiyor
Kardelen_12 Cananslife Ben kızima toplam 8 çift kıyafet aldım yetti cunki çok hızlı buyuyorlar ve bir çift yeni doğan dogerleri 0.3 ay
Minnosanne_2204 Cananslife 1 takım battaniyesiyle war 2 takim 5 li war🤗 rabbim hepimize saglikla mutlulukla giydirmeye nasip etsin🙏
Ebruuugunes Cananslife 10 lu hastane cıkışı ve 5 li hastane cıkışı aldım cok cabuk büyür diye Fazla almadım 🤗
Ayss1234 Cananslife Ben hastane çıkışıyla birlikte 5 tane 0-3 ay aldım onun haricinde zıbın ve alt aldim o şekilde giydiririm diye zaten yaz bebegi ☺️
Emirinannesi34 Cananslife yaz doğumu olacak 5 tane aldım, çünkü çiş yapar kakası geçer, terler fazla olsun dediler diğerleri 0 3 ay