Esraali kontrollerde özele gidiyorum doğumuda aynı hastanede yapıcam Allah nasip kısmet ederse yalnız kendi doktorum girmeyebiliyor mesai saatleri dışında vs denk gelirse nöbetçi doktor kimse şansına o geliyor dendi bana bu beni bi nebze üzdü ama sağlıcakla gelsin yavrularımız inşALLAH 🤲