Ogretmenanne11 Kızlar başlıktan da anlaşılacağı üzere bebeğim 28 hafta olması gerekirken 26 hafta gelişimi geriden geliyor detaylıya girdiğimden beri böyle devam ediyor doktor simetrik bir gerilik olduğunu söyledi ben bunları liste yaptım düzenli olarak tüketeceğim bundan sonra benim gibi ayni sorunla karşılaşıp düzelen oldu mu yada sağlıklı doğuran varmı çok üzülüyorum 😔 https://resimyukle.io/r/Woxdm65Yh3
Elif2912 Ogretmenanne11 bn uc hafta gerilikle dgum yptim hicbir srun olmadi bebegimde kolikti sadece plesanta previa vardi dr plesanta yaslanmis el kadar klmis dedi az daha drsa bebegime birsey olabilirmis
Zynp41 Ogretmenanne11 Ben bir hafta gerideydim şimdi ise bir hafta önden gidiyorum düzelir ilerleyen haftalarda sıkıntı etme kendine
Helinhelin Ogretmenanne11 bana da 3 hafta gelişimi geri dedi haftaya gel herhangi bir şey değişmediyse seni sezeryana alalım dedi. Doktorumu değiştim oda 1hafta tek geri dedi bu hafta tekrar kontrol var . Beslenme ile ilgili değil yapısal bir şey dedi
sultanacan Ogretmenanne11 ilk gebeliğimde kızım 3 hafta geriden geliyordu 42*3 doğurdum çok şükür bi sıkıntısı yoktu sadece 42 hafta doğmasına rağmen sadece 3 kg olarak doğdu 4 yaşına girecek gayette sağlıklı.. Tekrar hamileyim ve bundada 2 hafta gerilik var erkek çocuğum olacak doktor genetik dedi bend eeşimde uzun boyluyoz ama nasip işte böyleymiş sen kontrollerini aksatma kendinide bebeğinide strese sokma kuruyemiş süt pekmez kaşar ye bol bol inş düzelir
Zhraagk Bendede oğluym için demişti doktor 1 hafta gibi ama sıkıntı yapma üzme kendini bebekte strese girmesin Allahın izniyle birşey olmaz sen vitaminli şeyler yemeye devam et Allah ne zaman isterse o zaman doğar dua et ♥️🤲🏻
Esraakk Benim de tam bir hafta geriydi ayrıntılıya girdiğimizde. Ama doktor giç umursamadı bile. Hatta siz gelişimine fazla odaklanıyorsunuz çok üstünde durmayın normal bebek işte dedi
Ogretmenanne11 Esraakk femur kısalığı da olduğu için doktor cüce iskelet rahatsizlığı down olabilir dedi bizi çok korkuttu detaylıda fetal dna yaptırdık temiz çıktı ama gerilik devam ediyor kilosuda az doktor perinatalojiye yönderdi tekrar
Ogretmenanne11 Helinhelin kaçıncı haftadasınız acaba ultroson cihazlarından fark ediyormudur. Bende bu hafta perinatoloğa gideceğim tekrar
Ogretmenanne11 sultanacan gerçekten içimi rahatlattınız benim için kilosu önemli değil ilk gebeliğim gelişim geriliği denince sağlıksız bir bebek olması beni korkuttu
Bsrkst Ogretmenanne11 merhaba doktorum bana önemli olan düzenli artışı demişti. Mesela bu hafta gittin 13+5 görünüyor 2 hafta sonra 15+5 oluyorsa sıkıntı olmaz değer önemli değil demişti.