Dmtkblt bende ölüyodum 38 deyim hala ara ara oluyo doktorumla görüştüm hamilelik reflüsü dedi böyle yediklerim ağzıma doğru çıkıyo boğazımı yakıyo öyleyse reflüdür gaviscon double action şurup verdi hamileler için üretiliyormuş anında kesiyo acıyı senin haftalarındaydım olduğunda ondan önce miğdem agrydu ama bogazımı yakmıyodu süt içiyordum hafifliyordu ama bu reflü olduğu için çok rahatsz etmişti beni