Receb Kızlar 24 haftalık hamileyim son bir iki haftadır baş agrilarim ve kalp çarpıntım oluyor nedenini bilmiyorum yaşayan varmı bunlar??😑
Merve6954 Receb 18+1 haftalık hamileyim bende de var baş ağrısı çok sık değil ama var kalp çarpıntısıda ve nefes darlığıda var 😔
Komorebi Receb bence doktorunuza danışın. Bende de oluyordu ve alakası olmayabilir ama 25 haftada aniden suyum geldi. Doğum oldu. Siz doktorunuza danışın bence.
nnurguler Receb çarpıntı yaşıyordum bende. Düşük tansiyon veya kansızlık olabilir diye doktorum kan tahlili istedi tam da o haftalarda. Kan ilacı kullanıyorum, kullandığımdan beri geçti. Doktorunuza mutlaka danışın ve ihmal etmeyin.