Ben akşamüstü 5 gibi doğum yaptım sezaryenle. Sonra henüz uyuşukluk geçmeye başlarken yani
ayaklarimi yeni yeni daha hissetmeye başlarken hoooppp uzunca bi gaz çıkıverdi. Yani kişiden kişiye göre değişebiliyor. Ayni günün gecesi de büyük tuvaletimi yapmıştım. Bana ilk 4 saat sonra bitki çayı ve biraz çorba geldi. Sonra bi kac saat sonra da ana yemek geldi ama cok acikiyorsunuz ben sanki günlerdir ağzıma lokma koymamışim gibi silip supurmustum. Gaz olayi herkeste farklı korkmayın korkulacak kadar sinamiyor sizi.