Minik1234eli canım ekimde Allah izin verirse bende 4.sezaryeni olacağım . Bazı doktorlar risk sayıp kafamı karıştırdı bazıları da gayet olumlu konuştu . Sordum soruşturdum 4.sezaryen olanlardan tavsiyeler aldım . Kime sorsam çok güzel geçti diyor . Bi aksilik yaşayan olmamış . İlk başlar çok kafama takıyordum üzülüyordum bisey olacak diye ama artık kendimi de yavrumu da Allah’a emanet ettim ..Vakit dolduysa yapacak hiçbirsey yok . İnsAllah sağ sağlim evlatlarımıza kavuşuruz ❤️🤲🏻