Nasılsınız kızlar sizler de bebişleriniz de iyidir umarım.☺️ Benim ikinci hamileliğim 1 yaşında bir oğlum var çok şükür🙏🏻 Şu anda da kızıma 17 haftalık hamileyim. Oğlumda ilk 3 ay kusmama rağmen 16-17 haftalara gelene kadar 4-5 kilo almıştım. Oğlumda 48 ile hamile kalıp 72 ile doğum yapmıştım.💁🏻♀️😂 Şu anda 51 ile hamile kaldım hala 51 im. 😂 O yüzden bana biraz garip geldi. 2. Hamileliğinizde daha mı az kilo aldınız ? Ya da ilk hamileliğinde olanlar + kaç ile devam ediyorsunuz ? ☺️