Ben gittim, çok da giden var, Füreya hanıma kesinlikle gitmeyin, Ayşe hanım çok tatlı biri ama benim sorunumu 1 ay boyunca anlayamadı başka doktor çözdü. Özgür hanıma arkadaşım gitti beğenmedi.. kısacası ben hiç memnun kalmadım. Gop yeniyüzyıl burak özköseye gidiyorum şiddetle tavsiye ediyorum, mükemmel bir doktor..