Merhaba arkadaşlar.15 haftalık hamileyim.12+5teyken kontrole gittim doktor hafif kasılmaların var ama sorun teşkil etmez demişti rahim kalınlığımda 40 mm çıkmıştı.Bizi 15 gün sonra tekrar çağırdı.Gittiğimizde çok kasılmam oldugunu söyledi gerçektende sanki ultrasonda bebeğin bulunduğu kese ikiye katlanmışta bebeğim köşede sıkışmış kalmış gibi hareket etmeden duruyordu.Rahim kalınlığıda 33 mm düşmüş.Hiç kanamam olmadı,sancılarım yok.Sadece çok ayakta durunca ve iş yapınca belim ağrıyor.Doktorda Progestan isimli hap verdi kullanmam için.Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Kontrolümüzden sonra psikolojik olarak etkiden dolayı mı bilmem ama sanki sürekli bi adet olacakmış hissiyatı olur ya öyle hissediyorum.Günler zor geçiyor gerçekten 😔