Rukenayse 31 haftadayım bende. En son 28 de doktora gittiğimde tersti. O günden beri bence sürekli olarak dönüyor. Ya ayaklar yukarı çıkıyor, ya aşağı, yada yan yatıyor. Haftaya gidicem doktora eğer yine dönmediyse hareketlere başlayacağım. Ayaklarım sabah ilk kalktığımda benimde şiş oluyor üstüne basamıyorum.