Sedaa33 yuh ya gerçekten şu doktorlara çok şaşırıyorum benim o haftada yolk sac bile yoktu kese bile minicik belli belirsizdi. 6. Haftada tekrar gittim bu sefer yine bebek yok, yolk sac vardı.Taaa 7. Haftada gözüktü bebek kalp atışı da oluşmuştu. Anlamıyorum ya 9. Haftaya kadar yolu var normalde