Arkadaşlar benim sorum yumurtalarımız toplanıp alındıktan sonra yumurtalarımız oluşuyor mu yeniden ben hemşireye sordum adet olunca yine yumurtanız oluşuyor dedi ama büyüklerimiz hep der kadın yumurtası 10 tanedir en fazla 13 ve 15 diye aklıma takıldı benim 12 tane alındı doktora soracaktım bir türlü soramadım internetten bakıyorum çıkmıyor bilgisi olan var mı tekrar yumurta oluşumu nasıl oluyor mu