fatmArslan06 Geçen gün aynı postu açtım valla yüzük çıkmadıkça iyice strese girmiştim ağlayacaktım neredeyse sonra çıkardım nasıl çıkardığımı anlatayım sana inşaallah seninki de çıkar çünkü keserlerse yüzüğe yazık olur. Öncelikle elimi havaya kaldırdım şişliği insin diye on dk filan havaya kaldırdım buzlu su getirdim buzlu suya soktum soğuk su da şişi alıyormuş yarım saat filan bunlarla uğraştıktan sonra ip değil kurdele sardım parmağıma ip ince olduğu için bir yerden sıkıp diğer yerden parmağı pörtletiyor o yüzden çıkmıyor kurdele her tarafı eşit tutuyor aynı ip mantığındaki gibi kurdeleyi yüzükten geçirip döndürerek çıkardım ipte nasıl yapılıyorsa o şekilde çıktı sonra sen de dene böyle