SelinDemircanEser Merhaba arkadaşlar. Benim 7+ 5 gebeliğim var. Geçen hafta doktora gittim kese küçük görünüyor dedi. Ne sorun olur dedim. Bir ihtimal gebelik durabilir dedi. Yaşayan var mi? Sanki doktorlar moral bozmak icin var. İlk 4. hafta da, kan oranın çok düşük ilerliyor. Olumsuz gebeliğin dedi. Kalp atışını duyana kadar mahvoldum
Seheryazarel SelinDemircanEser durumunuz ne oldu benim de geçen hafta kesem 3.2 di sün 6 mm olmuş çok büyümemiş dedi haftaya çağırdı 6 haftalık hamileyim