Benim de ilk hamileliliğimi öğrenme sebebim oldu kasığımda batma ve ağrı vardı idrar yolu enfeksiyonu ve bebiş çıktı. Önce toz şase verdi geçmedi sonra infex adında bir antibiyotik başladık 10 gün kullandım. Onun sonucunda verdiğim idrar kültüründe temiz çıktı. Sürekli su içtim ben de iç çamaşırları ütülemeden giymedim ve sürekli değiştirdim. Bir de genital bölgenin ıslak kalmamasına özen göstermelisin hamilelikte idrar yolları da daha açık olduğu için enfeksiyon riskimiz artıyormuş maalesef. Inşallah geçer canım endişe etme çok su iç ve hijyeni olabildiğince arttır derim