Gzmcnz Haftadayız perşembe günü 42 olcaz yeterli açılma olmadığı için şehir hastanesi yatış yapıp suni vermiyor çok yoruldum psikolojim bozuldu resmen hangi hastaneye gitsem memnun kalırım