Arnisa Zhrblt estetik dikiş canım izi nerdeyse kayboldu . Doktora sormayı unuttum nezaman su değebilir diye. Bidaha aramakda istemedim yoğun oluyor . Burda sorayım dedim .
Zhrblt Arnisa anladım canım bende cuma gidecem inşallah bantı çıkarmaya fena kaşıntı yapıyo ama az kaldı artık
DrElf Arnisa benim sezaryenden sonra üzeri kapatılmadı hiç Dikişin hava alsın daha çabuk iyileşir diye . Doğumdan 2 gün sonra da açık şekilde duş aldım 🤷🏻♀️
Gamzeakd Arnisa 12 gün olmuş canım güzel kuruladığın ıslak bırakmadığın sürece sıkıntı olmaz korkma 🥰