Raymalifalitiko Gulden23 Elizan ve buğlem… eğer kızım olsaydı bu ikisinden birini koyacaktım ama oglum olacak doğuma 1 ay kaldı henüz oğluma isim bulamadim..
Guzelkizim Gulden23 benimde kizim olacak en yeni hoş isimler açelya lina alya bu üç isim hoşuma gıtyo açelyanin anlami güzel süs çiçegi o yuzden açelya koycam
Tgckbr Gulden23 İkisi de çok hoş aslında ama isim konusu çok zor gerçekten 🤦🏼♀️ Bizde Lamia Vera dedik ama bir türlü emin olamıyorum 😊