Asdfkgl Kbraelif_15 benimde mi ik minik kahverengi akıntı şeklinde geliyo nışandan baska bişi olamaz herhalde 😬
inci_34 Asdfkgl kahverengi normal işte bebeğim hareketleri nasıl ben de nişan geldi sabah çok hareketli hissetmiyorum
Kbraelif_15 Asdfkgl Belimdeki ağrı hala devam ediyo ama şiddetlenmedi aynı düzeyde hafif bir ağrı var yarın nolucak bakalım 🙄