PregnantLady burada kendinize sormanız gereken soru şu bence, bu bebek down sendromlu, başka bir sendromlu veya zeka geriliği olan bir bebek de olsa doğurmak istiyor muyum? Eğer doğururum tabi diyorsanız yaptırmanıza bence gerek yok. Hayır seçim hakkım da olsun diyorsanız, yaptırmalısınız.