Mom726272 Seyma3011 Allah Allah sizi niye buna mecbur bırakıyorlar ki tamam bebek herşeyden önemli ama ücretsiz yaptırmak ta varken 550 lira para mı ya
Handehilal Seyma3011 Allah Allah neden ki ne fark eder sanki anlaşması mı varmış bende özele gidiyorum nerede istersen yaptır sonucunu bana göster yeterli dedi doktorum
Mimhb Seyma3011 nereden biliyorsunuz sorunu olmadığını? Bebeğinizin iç organlarında sıkıntı olduğunda bunu annenin hissederek bilebileceğini mi düşünüyorsunuz?
Seyma3011 Mimhb hayır canım o anlamda demedim tabiki anne hissedemez çok şükür bir sıkıntı gözükmüyor dedim farkındaysan ☺️ Sadece aklıma takıldı kimi öneriyor detaylı ultrasonu kimi önermiyor bende sadece sormal istedim yoksa tabiki bişey olduğunda hissederim hissedemem gibi birşey demedim. Dua edelim yavrularımıza bişey olmasın Allah herşeyin hayırlısını versin 🥰
Redpepper Detaylı ultrason en önemli şey. Normal ultrasonda bebeğin sıkıntısı var mı yok mu bilemezsiniz. Ayrıca benim detaylı ultrason sırasında rahmimde kısalık tespit edildi belki gitmeseydim bilmeyecek ve önlem alamayacaktık. Sağlıkla ilgili şeyler için başka şeylerden kısın gerekirse
Seyma3011 Mom726272 malesef öyleymiş tabiki para önemsiz çocuğumuzun sağlığı en önce gelir ama bana biraz saçma geldi bu kadar para heleki şu zamanda herşey çok pahalı geçim sıkıntısı varken bakalım kısmet ☺️
a_burcu_bur mlkkk kaçıncı haftada yaptırdınız acaba. Ben kararsız kaldım, 20de mi yaptırsam yoksa 22 mi?
Cimen_bebek Seyma3011 Tabiki gerekli ve yaptırılması gerekir detaylı ultrasonun. Gayet iyi durumda demişsiniz tabiki iyi olsun sağlık sıhhat versin inşallah Rabbim ancak iyi olup olmadiği iste bu kontrolde görülüyor çünkü kendi doktorunuzun bakıpda görmediği şeyler kontrol edilecek. Benim bebeğimin beyninde kist, kalbinde delik tespit edildi. Allaha bin kere şukur hepsi gecti hepsi ancak kendi doktorum değilde detayliyi yapan doktor gördü bunlari. Anlatmak istediğim bu yani. Birde detayliyi önerende var önermeyende demişsiniz ama önermeyen neden olsunki çunku tehlikesi olan birsey falan değil. Sağlıkla kavuşun bebeğinize 🙏🦋
Handehilal Seyma3011 kesinlikle yaptırmalısınız böyle şeyler çok önemli bence bebeğimiz ve bizim için herşeyine bakılıyor bazen anne karnında tedavi edilebilecek şeyler çıkabiliyor içiniz rahat eder hem bende 22+3 üm bu çarşamba detaylı ultrason randevum var devletten almaya çalışın benim Üniversite hastanesi 230 TL gbi bi ücreti var özeller aşırı uçuk fiyat veriyor
Seyma3011 Handehilal malesef bizimki iki doktor önerdi ikisinden birini kabul ediyorum sadece dedi saçma ama herkesim dediğine göre mecbur yaptırcaz 😇
a_burcu_bur Handehilal ben ayda 1 gidiyorum, doktorum bi dahakine detaylıyı yaptırıp gel dedi, 20 haftalık olmuş oluyo. İnternetten de 22 haftalıkken fetal kalp gelişimi de izlenebilir gibi bişey okudum, 22de mi yaptırsam dedim 🤷🏻♀️🤔
Bebeksum Seyma3011 benim de ilk gebeliğim bebeğim önden gidiyor gayet sağlıklı ama yaptırıcam detaylıca bakıkıyor her organına yaklaşık 1st sürüyor. Allah korusun bir sorun olsa farkedilir ve gerekirse yenidoğan yoğunbakıö falan ayarlanır doğumdan önce ona göre hastane seçilir 1005tl randevu aldım başka yerden kısıp ona vereceğim
Handehilal a_burcu_bur evet 22den sonra organlar gelişim açısından dha iyi dediler hep çoğu arkadaşım da öyle yaptırdı bende öyle düşünüyorum yne siz bilirsiniz zaten 19-23 arası 22 23 dha ideal geliyor bana
nazkeve Seyma3011 kesinlikle yaptırmalısınız benim bebeğimin de gelişimi çok güzeldi her şeyi de güzel gidiyordu ancak genetik bir rahatsızlık saptandı ve şimdiden tedavi araştırıyoruz. Kaçınmayın derim.
ElifLeyla Seyma3011 ben ilk gebeliğimde de şimdi de ne iki Li test ne üçlü test yaptırdım gerek duymadım çünkü bana her ne derse desinler ben gebeliğe son vermezdim ikinci gebelikte şeker yüklemesi bile yaptırmadım gerek duymadım sağlık ocağında açlık şekerine baktırdım. Ama iki gebelikte de ayrıntılıya gittim çünkü bebeği net şekilde gösteriyorlar o kadar güzel bir duygu ki sadece bu niyetle yaptırdım bence bu duygu yaşanmalı 😍😍
Seyma3011 ElifLeyla tabiki bi sorun çıksa Allah korusun bende son vermem kimse istemez böyle olsun çok haklısınız başka bir duygu ve herkes yaptırmam gerektiğini söylemiş teşekkürler sizede 😇😇