Merhaba arkadaşlar sizlere danışmak istediğim bir konu var 10 +3 günlük hamileyim bulantılarım geçen haftalarda çoktu ve aşırı iştah eksikliği yaşıyordum fakat son 2 3 gündür bulantılarım kesildi ve iştahım artmaya başladı bu normal mi bebeğim de bir sıkıntı mı oluştu acaba bu durumu yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz