Kizlar yeni dgum yaptim sezaryan sutum yeni yeni gelmeye basladi bebekde emiyor ama emerken memeyle uyuyum diyor cekisi guzel ama tam doymuyor yerine koyunca doymadigi icin agliyor. Hatta bir gunde kilo kaybetmis diye mama takviyesi yaptilar .sizce napmam lazim bebegin uyurken emiyim huyu icin .surekli olmasindan korkuyrm tek basima cok zorlanirim 🙂