elisam1206 sabah kalktım birden yüzüm bu halde yanaklarım da aynı şekilde hem kaşınıyor hem acıyor ne yapsam iyi gelir
Birceo elisam1206 hamilelikte olabiliyor , bilinen bir alerjiniz yoksa sorun olacağını düşünmüyorum. Ben ergenlik zamanlarımda sivilce tedavisi olmama rağmen 15-20 hafta arasında sivilcelerim çıktı yüzümde
Nejlavrl elisam1206 yeni kullanmaya başladığınız bir ilac varsa ona tepki vermiste olabilir ben demir hapi kullandığımda bu sekilde olmustu alnim mesela
elisam1206 Nundiyebiri bildiğim kadarıyla yok alerjim ama bazı şeylere karşı olabilir hiç dikkat etmedim
elisam1206 Birceo bildiğim kadarıyla yok alerjim ama bazen güneş kremlerinden olabiliyordu ama bu kadar yoğun ve acı verici olmuyordu
elisam1206 Nejlavrl aslında ilaç değilde Sinozdan leke kremi aldım 2 gündür onu kullanıyorum ondan olabilir mi acaba
Deletedmom23234 elisam1206 Benimde böyle olmuştu çenem ve alnım yediğim birşey dokunmuştu hamilelikte 1 haftaya kadar kendiliğinden geçti. Yanağınızı da kaşımayın hep sivilce çıkıyor haberiniz olsun
elisam1206 Deletedmom23234 büyük ihtimalle banada birşey dokundu ama ne bilmiyorum, yok zaten kaşımıyorum ellemiyorum
Nejlavrl elisam1206 evet olabilir cildiniz tepki vermis büyük ihtimal icindeki bir maddeye kullanmayin bir sure
elisam1206 Deletedmom23234 evet yapıyor hem kaşınıyor hem acıyor yarın hastaneye gidicem bunuda söylerim
Mavi34 elisam1206 sanki sıcaktan.olan isirik gibiolmus muhtemel birseye alerjiniz olmuştur sivilce gibi değiller
elisam1206 Mavi34 evet isilik gibi duruyor büyük ihtimalle birşey dokundu ama ne olduğunu bilmiyorum ya sıcaktan yada kullandığım birşeyden