Arzumca34 Merhaba! Pendikte remedy (baypark) yada medipol hastanesi hangisine giden var memnunmu sağolun
esraizmirli Arzumca34 kesinlikle medipol bence doğum için çok uygun bir hastane çok temiz 1 ay önce orda doğum yaptım doktorumda Saadet ünsaldı çok memnun kaldım kendisinden 🥰
Namur Medipol pendikde saadet hanima gidiyorum ben cok memnunum. Zaten devletin doktoru idi yakacıkda ikende herkes cok cok memnundu ondan burdada öyle ünü ile gelmis bir doktor