Kızlar benim göğsümn kahverengi halkasıyla ucu buruşuyor böyle beyin gibi kıvrım kıvrım büzüşüp çok canımı yakıyor 3 gün snra doğumum var o zamanda böyle olursa nasıl emziricem o kadar canım acıyorki büzüştüğünde ucu da zaten taş gibi oluyo o zaman.
Emzirirken de aynı problemi yaşar mıyım başına gelen yada bir bilgisi olan varmı