Cansel43 Moralim aşırı derecede bozuk 1.5 aydır kontrole gidemiyorum eşimin korona testi pozitif çıktı Bi yandan bebeğimi merak ediyorum kilo alıomu nasıl Bi yandan eşime üzülüyorum psikolojik olarak çok kötüyüm şu an ne yapcamı bilmiyorum
Burcu_NFUE Cansel43 içini gönlünü ferah tut kuzum bebişin gayet iyidir 🌝 ben kendin covid oldum iştahım kapandı daha yeni yeni açılıyor 4 ay sonra açılıyor iştahım ben hiçbişey yiyemiyordum bebeğime bakamıyorum onu besleyemiyorum diye ağladığım çok oldu meğer gelişimi önden bile gidiyormuş boyu kilosu 🌝 Allah koruyor bebişlerimizi için gönlün ferah olsun kuzum 🌝🌝❤️❤️💐💐
Cansel43 Burcu_NFUE korona kaptımmı onu bile bilmiyorum test de yapmadılar o yüzden korkuyorum sende ne gibi belirtiler olmuştu