bebekcim16 Hanımlar merhaba, Doğacak çocuğuma tarak seti almayı düşünüyorum fakat, araştırma yaptığımda ürün yorumlarında koktuğunu memnun kalmadıklarını belirtmişler.Hangi marka almamı tavsiye edersiniz.Tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Teşekkürler
Nilya88 bebekcim16 ben setler var onlarsan almayı düşünüyorum ateş ölçeri tarağı tırnak makası olan trendyolda var yorumları güzel olanlar bak bence
Pambix bebekcim16 Ben Chicco nun tarak setini almıştım. Tarak kılları oyle yumuşak ki kesinlikle onu tavsiye ederim. Başka markalar plastik fırça oluyor sert oluyor. Tırnak makası olarakta wee baby makaslı setini tavsiye ederim
mlkkk bebekcim16 ben baby plus aldım ilk açınca evet kokuyor ve başta çok kıl döküyor ama ben oturmayan kıllarını kendim çekiştire çekiştire topladım şuan dökülme yok koku da açık kaldığı için hafifledi yıkasam geçer yani öyle sürekli kalacak bi koku değil doğal kıllı alırsanız hepsi kokacaktır o yüzden fiyat olarak hangisi daha makul gelirse onu almanızı öneririm
Mom726272 bebekcim16 ben hiç tarak almadım ya tarayacak saçı olmadı hiç şuan 3 yaşında en fazla 2cm uzuyo saçı 😅🤦🏻♀️
bebekcim16 Pambix bende chicconunkini düşündüm yorumlarda koyun kokuyor tarzı yorumlar duyunca endişenlendim.Bilgi için teşekkür ederim
bebekcim16 mlkkk çok teşekkür ederim bilgi için chicco yada sizin markadan birini alırım o zaman. Teşekkürler