isimsiz123 benim eşim kalacak, ilk bebeğimiz, ikimiz de bir şey bilmiyoruz ama öğreneceğiz. Eşimi uzakta tutmak istemiyorum, nasıl başlarsa öyle gider, sorumluluğu paylaşacağız. Birde hastane en güvenilir ortam, hiç korkmuyordum. Her yer ebe hemşire dr, onlardan daha iyi yardımcı olacak kim olabilir ki. Anneler bile bir yere kadar biliyor, 20 30 yıl öncesinin sistemi, bebekleri yok🤣