Guzelkizim Çhanımlar ben 31 haftalık gebeyım ama karın üstü uyuyabılıyorum rahatsız olmuyor bebek karın agrımda olmuyo sızce normalmi ve gobegımde çatlak olmadı daha gobek delıgımde eskisi gibi sizinde oylemi
mucizem09_ Guzelkizim bende 24+3 deyim merakim bu bende yüzustü yatiyorum yatarken yatmasamda uyukurken o pozisyina geciyirum istemsiz 🥰
BegumIscanTunc Guzelkizim Bende 30+5 haftalık hamileyim aynı şekilde yarı karın üstü yatıyorum doktoruma dedim bunu bebek huzursuz olsa yaptırmaz felan demişti çatlak bendede olmadı ama o Genetik benim annemde 4 tane dogurmus hiç çatlağı yok yengem 3 tane doğurmuş çok derin çatlakları var mesela
mlkkk Guzelkizim bana doktorum nasıl rahatsan öyle yat zaten uygun pozisyonu bulursun demişti bende yarı yüz üstü uyuyabiliyorum ama 27den sonra bebek izin vermiyor tekmelemeye başlıyor bende eziyorum heralde diye rahatsız oluyorum sırt üstü de nefesimi kesmeye başladı yani el mecbur sağa sola yatarak uyuyorum
Guzelkizim mlkkk işte biz uyuyabiliyok ona şaşiriyom ztn annem bni oyle uyurken gorunce sende annemi olcan bebegi öldürdün karninda diyo hep 😒
SerpilEsra Guzelkizim canim bir sorun oacagini dusunmuyorumda nasil yatiyorsunuz rahat ediyormusunuz o gobusle merak ettm😅
Puffymom Benim doktorum özellikle sol yana yatmamı istiyor. Gerçi pek mümkün değil tüm gece aynı tarafa yatmak. Bazen sağ bazen sol yana yatıyroum.
SerpilEsra Guzelkizim cok tuhaf ya ilk defa duydum☺ben gobekliyken yatsam gobekten kafam havada kalir yastiga flan degmez diye dusunuyorum 🤣
Blablabla Guzelkizim bende 30dayım. Aynı şekilde uyuyabiliyordum rahatsız olmadan. Ama doktorum kesinlikle önermiyorum dedi. Bebeğin sıkışması değil de kan akışında sıkıntı oluyormuş sanırım.