Kerime1 37. De değil aslında istersen ve sağlık sorunun yoksa maksimum 37+0 a kadar çalışabilirsin, normalde iznin 32 de başlayabilir. 16 hafta raporlusunbu süre de maaşın yatmaz özelde isen, devlet memuru isen maaşın yatar ama rapor parası olmaz. Özelde rapor bitişinde alırsın 16 haftalık rapor paranı ve toplu şekilde.
Hamileyken gece çalıştırılamazsın ağır işteysen işini değiştirmeleri gerekir. Günde 7,5 saatten fazla(molalar çıkmış hali bu) çalıştıramazlar.
İş kanunda hamilelik ile ilgili maddeleri de okumalı ve haklarını daha iyi öğrenmelisin ki kendini zorlamamalısın boşuna.