92 ile hamile kaldım şu an 37+1 haftalığım. Bu zamna kadar toplam 8 kilo aldım tehlikeli olduğu için. hamileliğimde sorunsuz çok güzel geçti ama 3 gün önce idrar tahlili sonucunda protein kaçağı saptandı ve gebelik zehirlenmesi başlamış diye hastaneye alındım önce doğum yaptırılmak istendi araştırmalarımız sonucu tek protein gebelik zehirlenmesini göstermez diye doğumdan vazgeçtik şu an takipteyim hastanede çünkü bebek ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi 1-2 doktor. ''İlk gebelik + kilo fazlalığı"gebelik zehirlenmesinin başlıca sebebi. Lütfen dikkat edin 😞 haa tuzda çok öenmliymiş bu süreçte çünkü tuz hem tansiyon hemde ödemi etkiliyormuş. Şu an bunlar bende olmadığı için bekleyebiliyorum. Yoksa hemn alınacaktı